Gladiator X1000 G3 MUD VERSION
Prichádza Gladiator aký tu ešte nebol. MUD VERSION, ideálny do hlbokého blata a hliny, na lesné cesty, kde vám dáva voľnosť pri jazde v akomkoľvke teréne. Je určený do extrémnych podmienok, pre náročné expedície ale aj na bežný deň. Pripravený pre najťažšie prostredie.
Verzia MUD vychádza z G3
Stroj je postavený na platforme Gladiatora 3. generácie - G3.
Motor je riadený výkonnostnou mapou, ktorá je upravená pre extrémne podmienky. EFI Bosch.
Vysoko uložený chladič - 3 polohy
Oproti modelu X1000 G3 má MUD o 10 % väčší chladiaci výkon.
Tri nastaviteľné polohy chladiča:
DOLU: ideálna poloha pre jazdu v blate, neupcháva lamely chladiča.
STRED: najlepší odvod tepla s priamym náporom vzduchu.
HORE: poloha pre údržbu a čistenie s rýchlym uvoľnením nečistôt.
Nový level priechodnosti
Vďaka zvýšenej svetle výške 334 mm a 30″ pneumatikám určených do blata CST SLUDGE HAMMER sa budete môcť s istotou pohybovať obťiažným terénom a zároveň si zachovať kontrolu trakcie na každom povrchu.
Madlo pre extrémne situácie
Toto flexibilné madlo vodič použije pri extrémnych situáciách, keď jedna ruka potrebuje opustiť rukoväť, napr. pri veľkom bočnom náklone či jazdu v hlbokom blate.
Masívna platňa pre box + schránka
Nedá si nevšimnúť, že absentuje sedadlo spolujazdca. Tu patrí špeciálny, vysokoodolný, uzamykateľný box o objeme 100 l, ktorý jazdec k platni pripne rýchloupínacím systémom CF-Connect. (Box je voliteľné príslušenstvo.)
Platňa boxu má integrovanú vodeoodolnú schránku o objeme 14,5 l.
Odpruženie najnovšej generácie
Tlmiace jednotky sú nitrogénové, s progresívnymi pružinami. Plne nastaviteľný podvozok: predpätie, útlm, kompresia.
CFMOTO CVT
Variátor: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO naladené na potreby verzie MUD. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty.
Hladký, účinný prenos sily.
7″ TFT Displej
Jasné informácie aj v najblatistejších podmienkach.
4x mód EPS
AUTO: Progresívny elektronický posiľňovač riadenia.
MIN: Športový režim s citlivým zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy.
MID: Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie.
MAX: Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.
3 mapy riadenia motora
SPORT: Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
NORMAL: Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
WORK: Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti rotujúcej techniky.
30″ Pneumatiky + BeadLock
Špeciálne disky Beadlock ktoré nesú 30“ pneu určené do extrému tu nie sú len na ozdobu. Bočný lem diskov, ktorý drží 16 skrutiek zabezpečuje to, aby sa pneumatika i v prípade podhustenia z disku nevyzula.
Priechodnosť na hranici nemožného
Nájazdové úhly vpredu / vzadu až 90°. Predný stabilizátor.
Predovšetkým do extrému…
…ale tiež:
Ťahá.
Tlačí.
Pracuje.
Naviják i tažné zariadenie je samozrejmosťou.
Cena zahŕňa
Polohovateľný vyvýšený chladič (3 polohy)
O 45% lepšia trakcia
O 7% väčší ventilátor
O 40 % vyššia hustota chladiacej mriežky
O 20 % vyššia účinnosť chladenia
O 22 % silnejší, novo optimalizovaný stupeň H
O 51 mm väčší rozchod kolies
O 200 mm vyššie umiestnený navijak
Extrémna svetlá výška 334 mm
14” disky so systémom Beadlock
30” extrémne bahenné pneumatiky CST Sludge Hammer
Mudstrap - špeciálne madlo na riadidlách
Rozšírené blatníky
Nitrogénové tlmiče s nastaviteľným predpätím pružiny, útlmu a odskoku
+ Vodotesný box so systémom CF Connect (14,5 l)
Špičková ochrana podvozku HDPE (8 mm)
Masívny predný a zadný nárazník
Predné vyslobodzovacie ťažné oká
+ Diagonálne kovové pevné nášľapy pre jazdu v extrémnom teréne
Exkluzívna grafika